دومین نشست هم اندیشی ویژه مدیران کانون های فهمای کهنوج برگزار شد 
دومین نشست هم اندیشی ویژه مدیران کانون های فهمای کهنوج برگزار شد 

دومین نشست هم اندیشی ویژه مدیران کانون های فهمای کهنوج برگزار شد 

مجید خوبی زاده گفت: امروز با حضور کارشناسان ستاد و رابطین فهما دومین نشست هم اندیشی و توجیهی ویژه مدیران کانون های فهما در شهرستان کهنوج برگزار شد.
شناسه خبر : 1124872 تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۵:۲۹

«مجید خوبی زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: امروز با حضور کارشناسان ستاد و رابطین فهما دومین نشست هم اندیشی و توجیهی ویژه مدیران کانون های فهما در شهرستان کهنوج برگزار شد.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان ابراز کرد: این نشست پیرامون حضور فعال کانون های این شهرستان در سومین رویداد ملی فهما برگزار شد.


وی بیان کرد: از آنجایی که برخی از مدیران کانون های فهمای این منطقه برای بارگزاری گزارش عملکرد فعالیت های خود در سامانه بچه های مسجد نیازمند راهنمایی بیشتری بودند بنابراین نشست توجهی برای دومین بار برگزار شد.


خوبی زاده ابراز کرد: همچنین برخی از کانون های برای برگزاری مسابقات قرآنی مدها متان به صورت حضوری و ثبت آثار در سامانه درخواست همکاری داشتند که با حضور کارشناسان ستاد و رابطین فهما، در این خصوص با آنها همکاری شد.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان حضور فعال کانون ها در سومین رویداد ملی فهما را حائز اهمیت برشمرد و تاکید کرد: کانون ها باید به این نکته توجه کنند که مبنای ارزیابی فعالیت های آنها، سامانه بچه های مسجد است و هر چه بیشتر در طرح و برنامه های رویداد ملی فهما شرکت کنند، می توانند امتیاز بیشتری کسب کنند.


وی یادآور شد: کانون های فهما باید فعالیت های خود را مبتنی بر رواق های ۱۲ گانه سومین رویداد ملی فهما انجام دهند تا بتوانند عنوان برترین های فهمای ۱۴۰۰ را از آن خود کنند.


خوبی زاده اظهار کرد: می طلبد کانون های فهما هر چه سریع تر با مراجعه به سامانه بچه های مسجد نسبت به بارگزاری گزارش فعالیت های خود اقدام کنند و این کار را به روزهای پایانی فهما موکول نکنند.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان در خاتمه عنوان کرد: رویداد ملی فهما زمینه رقابت سالم بچه های مسجد و شفافیت فعالیت های آنها را فراهم کرده است.

پایان پیام/ 586